Pensaments quan la llum s'apaga. Pròleg.

Quan la llum s'apaga i tot el món descansa, la meua veu interior sona fort i em fa reflexionar. No hi ha millor escenari per a pensar i recapacitar que el trajecte de tornada a casa on la tranquil·litat i la calma s'apoderen de mi i trobe el moment perfecte per a analitzar les coses que m'importen i m'impacten i valorar la posició en la que estic. Pensaments quan la llum s'apaga pretén ser una espècie de diari que relate els debats interns que en ocasions es succeeixen dins de mi quan tan sols m'acompanya la soledat de la nit, pretén ser una espècie de diari que plasme els dubtes i inquietuds al voltant del que em rodeja i els fets que m'ocorren. A més, té un sentit que va més enllà del simple fet d'exterioritzar els meus raonaments i discussions, en el fons té la finalitat d'ajudar-me a meditar i a arribar a conclusions satisfactòries respecte als problemes i assumptes quotidians que m'importen. Pensaments quan la llum s'apaga no busca simplement agradar, sino fer que el lector es senta identificat amb el que escric i dins d'ell sorgisquen incerteses noves al voltant de les que reflexionar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario