Paradise



No me he parat a analitzar què diu la lletra, però puc dir que aquesta cançó me recorda a un passat no molt llunyà. Me recorda a dies on tot era gris i les llàgrimes no eixien dels ulls per orgull. No obstant, encara que podria dir que la cançó em recorda a un conjunt de mals moments, per a ser exacte he de dir que m'evoca, especiàlment, a un dia molt concret on vaig ser feble, un dia en que vaig caure derrotat i vaig anar en contra dels meus principis. Aquell dia certes persones estigueren al meu costat i em recolzaren, m'ajudaren a eixir, fins i tot varen plorar i patir amb mi. A eixes persones, ells sabran qui són, els agraïsc el que feren per mi i els demane perdó. Perdó perquè en certa manera els vaig decebre, perdó perquè vaig sucumbir al comportament de terceres persones que no mereixen res. Ara mentres escric açò, els pels encara se'm posen "de punta", perquè vaig viure un moment molt trist que va esdevindre en altre moment molt bonic en el que em vaig sentir molt recolzat per alguns.

Ara mateix, estic escoltant la cançó, i encara que em recorde a moments durs, he de dir que per a res em provoca un sentiment negatiu, més bé al contrari, perquè al escoltar-la recorde que ningú et pot fer mal, que no he d'oblidar mai més que ningú és suficientment important com per a fer-te perdre el nord i deixar de ser tu.


HxnC

No hay comentarios:

Publicar un comentario