Reflexions breus X: Experiències

"He llegit tantes coses, escoltat tantes mentides, he vist tantes hipocresies... que m'he decantat per obviar allò pel que d'altres matarien, m'he decidit a no guanyar per a no celebrar victòries enganyoses, victòries per les que d'altres lluitarien. Hui ja no m'he crec res... bé, o almenys ja no m'he crec quasi res... més bé, perdoneu-me, no em digne a creure'm res a primera vista, ni tan sols quan allò que veus de primeres sembla donar-te la glòria que buscaves. Crideu-me escèptic, però la vida t'aporta moltes lliçons... a mi m'ha ensenyat a mirar les coses més d'una vegada, perquè aquell que s'equivoca arriscant no té culpa, però aquell que abans d'actuar ja ha sigut capaç de extraure les conseqüències mai perjudica al cor."


HxnC

No hay comentarios:

Publicar un comentario